lördag 28 maj 2011

Aliens, finns de?


Vad hände liksom? Är hon föräldralös? Finns det någon i världen som bryr sig om stackars Kissie som kan tala om för henne hur hon ser ut?

Joråsåatte. Det gick ju bra med två bloggar samtidigt. Jag trodde jag skulle bli stressad av det, men det blev jag inte. Däremot har jag inte skrivit så många inlägg, och det är den här bloggen som blev lidande. Har ju typ två läsare på den här bloggen mot hundra unika läsare om dagen på Alvas blogg. Det var svårare än jag trodde att värpa fram Alva-fria inlägg, men det lossnar väl antar jag.

Jag kan ju berätta om min sjuka dröm jag hade inatt, vilken förmodligen berodde på att jag i morse när jag ammade låg och tänkte ut att jag skulle skriva ett inlägg med rubriken Aliens, finns de? och ha en bild på Kissie som jag hittade på Katrin Zytomierskas blogg. Sen spann jag vidare på det där med kända bloggare. Och i huvudet spydde jag galla över Alex Schulman som i mitt tycke är en stor tönt. Katrin har sannerligen bytt upp sig när hon blev tillsammans med Bingo. Han verkar levnadsglad och positiv, till skillnad från den bittra människan Schulman som har skaffat sig ett kändisfejs på att skriva ner folk. Så det gör han, sitter och skriver ner folk, och tror att folk blir upprörda. Det är väl ingen som bryr sig om Alex Schulman? Fast jag ger väl inte så mycket för Katrin Zytomierska heller, fast jag dyker in på hennes blogg ett par gånger i veckan. Det är trevlig läsning när man inte har något bättre för sig.

Nåja, tillbaka till min dröm, där träffade jag Alex Schulman och hans dotter Charlie. Och trots att jag tycker han är en fjant så fjäskade jag som fan för honom. Pinsamt.

Inga kommentarer: